close



奧邀!

原來我當過相簿背景音樂的歌居然這麼淫蕩?!
就是Birtney Spears的"3"


猛然聽了一秒歌詞發現有a little bit不對勁

結果google了一下


難怪中文翻成"3人行不行"
我還以為是什麼三人行必有我師焉之類的(孔子要哭哭囉)

你看中英對照!!!!
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓


1, 2, 3
1,2,3
Not only you and me
不只你與我
Got one eighty degrees
80度的慾火硬物
And I'm caught in between
狠狠將我夾殺
Countin'
低數
1, 2, 3
1,2,3
Peter, Paul & Mary
彼得,保羅,瑪莉
Gettin' down with 3P
躺下來大玩3P
Everybody loves fuckin'
大家都愛....嗯哼....
Countin'
開始

Babe, pick a night
寶貝 找一晚
To come out and play
出來放縱一下
If it's alright
又沒什麼大不了
What do you say?
你覺得勒?

Merrier the more
越多越好玩
Triple fun that way
三人才有趣
Twister on the floor
忘情地纏綿
What do you say?
你覺得勒?

Are - you in
想加入嗎?
Livin' in sin is the new thing (yeah)
猥瑣的生活好新鮮刺激阿 耶~
Are - you in
想加入嗎?
I am countin'!
我要開始了!
1, 2, 3
1,2,3
Not only you and me
不只你與我
Got one eighty degrees
80度的慾火硬物
And I'm caught in between
狠狠將我夾殺
Countin'
低數
1, 2, 3
1,2,3
Peter, Paul & Mary
彼得,保羅,瑪莉
Gettin' down with 3P
躺下來大玩3P
Everybody loves fuckin'
大家都愛....嗯哼....
Countin'
開始

Three is a charm
三人成虎
Two is not the same
兩人就落伍
I don't see the harm
這無傷大雅
So are you game?
想來玩嗎?

Lets' make a team
我們是一組的
Make 'em say my name
輕呼喚我的名
Lovin' the extreme
喜歡到極限
Now are you game?
想玩了嗎?

Are - you in
快加入吧
Livin' in sin is the new thing
充斥邪念的世界是多麼的新穎誘人
Are - you in
快加入吧
I am countin'!
我也要玩!
1, 2, 3
1,2,3
Not only you and me
不只你與我
Got one eighty degrees
80度的慾火硬物
And I'm caught in between
狠狠的將我夾住
Countin'
低數
1, 2, 3
1,2,3
Peter, Paul & Mary
彼得,保羅,瑪莉
Gettin' down with 3P
躺下來大玩3P
Everybody loves fuckin'
大家都愛....嗯哼....
Countin'
默數吧

What we do is innocent
我們所作所為都是無邪的
Just for fun and nothin' meant
一切都只為了追求歡愉
If you don't like the company
如果你不滿意這個組合
Let's just do it you and me
那就你和我兩人也可以
You and me...
你和我
Or three....
三人
Or four....
或四個
- On the floor!
一起炒翻舞池吧!


=================================================================================

而且布蘭妮你自己淫蕩就算了
幹嘛把我拖下水啊?!

你就不能改一下Susan還是Tina
就一定要Mary嗎?!(←躺著也中槍的教學樣本)




這首歌讓你顯得很冰清玉潔耶!!!!



喔耶 要4點囉 我都睡得著啊 = =

都是剛剛的珍愛人生讓我衝擊太大
不過我還是懶的打影評

一個字:「絕!」


砍三哈米打!!!!!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    bulls018 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()